Formy płatności


W sklepie internetowym UNIQUE STUFF mogą Państwo wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew tradycyjny
Wpłatę należy dokonać na rachunek bankowy (mBank 60 1140 2004 0000 3302 7738 2373)
Przelew powinien być zrealizowany w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia, po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.
- za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24
Po wybraniu tej metody płatności, klient zostaje automatycznie przekierowany na stronę banku. W tym przypadku wpłata jest od razu zaksięgowana na naszym koncie i możemy natychmiast przejść do realizacji zamówienia.

Koszty wysyłki

Po dokonaniu wyboru produktów w sklepie UNIQUE STUFF, należy wybrać metodę płatności oraz rodzaj dostawy. W podsumowaniu zamówienia system wskaże dokładny koszt wysyłki.

W naszym sklepie realizacja dostawy odbywa się za pośrednictwem:

- Firmy kurierskiej GLS
Koszt dostawy uzależniony jest od wagi, gabarytów oraz ilości paczek.
Cena takiej wysyłki wynosi od 14zł. Czas dostawy liczony od dnia nadania przesyłki (po zaksięgowaniu wpłat oraz realizacji zamówienia) to zwykle 1-3 dni roboczych.

- Firmy kurierskiej DHL
Koszt dostawy uzależniony jest od wagi, gabarytów oraz ilości paczek.
Cena takiej wysyłki wynosi od 15zł. W przypadku przesyłek o większych gabarytach możliwy jest transport na euro palecie o wym. 120x80cm, h:190cm. Cena takiej dostawy waha się między 150-190zł.
Czas dostawy liczony od dnia nadania paczki to 1-3 dni roboczych.

- Bezpłatny odbiór osobisty pod adresem siedziby firmy
W tym przypadku, odbiór jest możliwy dzień po zaksięgowaniu wpłaty. Szczegółowe informacje dotyczące odbioru zamówienia zostaną wysłane na adres e-mail.

Powyższe informacje dotyczą produktów będących na stanie magazynowym.
W przypadku produktów na zamówienie, czas realizacji będzie wydłużony. Szczegółowe informacje dotyczące wysyłki lub odbioru osobistego zamówienia zostaną wysłane na adres e-mail.


Top