Polityka prywatności Sklepu Unique Stuff
("Sklep")
Drogi Użytkowniku!
Dbamy o Twoją prywatność i chcemy, abyś w czasie korzystania z naszych usług czuł się komfortowo. Dlatego też poniżej prezentujemy Ci najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych oraz plikach cookies, które są wykorzystywane przez nasz Sklep. Informacje te zostały przygotowane z uwzględnieniem RODO, czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH ("Administrator")
US Group Sp. Z o.o., Numer KRS: 0000838790, REGON: 385950631, NIP: 6793198921, ul. Krochmalniki 7/2, 30-428 Kraków.
DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ
Jeśli zamierzasz założyć Konto Użytkownika oraz korzystać z naszych usług, zostaniesz poproszony o podanie nam Twoich danych osobowych. Twoje dane przetwarzane są przez nas we wskazanych poniżej celach, związanych z funkcjonowaniem Sklepu i świadczeniem usług w nim oferowanych („Usługi”).
Cel przetwarzania:
W zależności od tego, na co się zdecydujesz, może to być:
- Świadczenie usług oferowanych w Sklepie
- Realizacja Twoich zamówień
- Marketing bezpośredni oferowanych usług inny niż newsletter
- Przesyłanie newslettera
Podstawa przetwarzania:
- Umowa sprzedaży lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 1 lit. b RODO)
- Ciążący na nas obowiązek prawny, związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
- Twoja zgoda wyrażona w Sklepie - jeśli zdecydujesz się na jej wyrażenie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
- Umowa o świadczenie usług lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
- Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
- Nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 1 lit. f RODO) polegający na:
- profilowaniu w celach marketingowych
- przetwarzaniu danych w celach analitycznych i statystycznych
- badaniu satysfakcji klientów
Podanie danych:
Dobrowolne, ale w niektórych przypadkach może być konieczne do zawarcia umowy.
Skutek niepodania danych:
W zależności od celu, w jakim dane są podawane:
- brak możliwości zarejestrowania się w Sklepie
- brak możliwości korzystania z usług Sklepu
- brak możliwości dokonania zakupów w Sklepie
- brak możliwości otrzymywania informacji o promocjach czy ofertach specjalnych, oferowanych w Sklepie
Możliwość cofnięcia zgody:
Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem.
PROFILOWANIE
W ramach Sklepu możemy automatycznie dopasowywać pewne treści do Twoich potrzeb, tj. dokonywać profilowania, wykorzystując do tego podane przez Ciebie dane osobowe. Zanim dokonamy profilowania, na podstawie którego podejmowane będą decyzje:
- wywołujące wobec Ciebie skutki prawne,
- wpływające na Ciebie w podobnie istotny sposób,
zapytamy Cię o Twoją zgodę.
Pamiętaj, że zgodę w każdej chwili możesz odwołać. Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem.
OKRES PRZETWARZANIA
Twoje dane będziemy przetwarzać tylko przez okres, w którym będziemy mieć ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:
- przestanie ciążyć na nas obowiązek prawny, zobowiązujący nas do przetwarzania Twoich danych
- ustanie możliwość dochodzenia roszczeń związanych z umową zawartą przez Sklep przez Strony
- cofniesz zgodę na przetwarzanie danych, jeśli to ona była jego podstawą
- zostanie przyjęty Twój sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych - w przypadku gdy podstawą przetwarzania Twoich danych był uzasadniony interes administratora lub gdy dane były przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego, w tym profilowania.
- w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
Przetwarzając Twoje dane osobowe stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosujemy szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.
TWOJE UPRAWNIENIA
Przysługuje Ci prawo żądania:
- dostępu do Twoich danych osobowych
- ich sprostowania
- usunięcia
- ograniczenia przetwarzania
- przeniesienia danych do innego administrator
A także prawo:
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych:
- z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych osobowych, opartego na 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora), w tym profilowania na podstawie tych przepisów - jeśli ma to zastosowanie,
- jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.
Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do organu nadzorczego.
CIASTECZKA
Nasz Sklep, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Pliki te:
- są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, )
- umożliwiają Ci, m.in., korzystanie ze wszystkich funkcji Sklepu
- nie powodują zmian w ustawieniach Twojego urządzenia
Korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki, w każdej chwili możesz:
usunąć pliki cookies
blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości
W tym Sklepie ciasteczka wykorzystywane są w celu:
- zapamiętywania informacji o Twojej sesji
- statystycznym
- marketingowym
- udostępniania funkcji Sklepu
Aby dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki. Z informacjami na ten temat możesz zapoznać się wciskając klawisz F1 w przeglądarce. Ponadto odpowiednie wskazówki znajdziesz na następujących podstronach, w zależności od przeglądarki, której używasz:
- Firefox
- Chrome
- Safari
- Internet Explorer/Microsoft Edge
Jeśli nie wyłączysz wykorzystywania plików cookies w ustawieniach przeglądarki, oznacza to, że wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.
Więcej informacji o ciasteczkach znajdziesz w Wikipedii.
USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH
Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Twoje dane. Poniżej znajduje się lista tych podmiotów:
- podmiot realizujący dostawę towarów
- dostawca płatności: Przelewy24
- osoby współpracujące z nami na podstawie umów cywilnoprawnych, wspierające naszą bieżącą działalność
- hurtownia
- dostawca oprogramowania potrzebnego do prowadzenia sklepu internetowego
- hostingodawca
- dostawca oprogramowania ułatwiającego prowadzenie działalności (np. oprogramowanie księgowe)
- podmiot zapewniający system mailingowy
- biuro księgowe
- podmiot ułatwiajacy optymalizację Sklepu
- podmiot zapewniający usługi marketingowe
- podmiot zapewniający nam wsparcie techniczne
KONTAKT Z ADMINISTRATOREM
Chcesz skorzystać ze swoich uprawnień dotyczących danych osobowych?
A może po prostu chcesz zapytać o coś związanego z naszą Polityką Prywatności? Napisz na adres e-mail:
biuro@uniquestuff.pl
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
§ 1
[Postanowienia ogólne]
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem uniquestuff.pl
- Sklep internetowy jest prowadzony przez US Group Sp. Z o.o.
- Wskazane poniżej terminy użyte w Regulaminie mają następujące znacznie:
Cena | cena brutto Produktu podana na stronie internetowej Sklepu |
Formularz Kontaktowy | funkcjonalność Sklepu pozwalająca na wypełnienie przez Klienta pól na stronie internetowej (podanie odpowiednich danych) i skontaktowanie się ze Sprzedawcą |
Formularz Rejestracji | funkcjonalność Sklepu pozwalająca na wypełnienie przez Klienta pól na stronie internetowej (podanie odpowiednich danych) w celu założenia Konta |
Formularz Zamówienia | funkcjonalność Sklepu pozwalająca na złożenie Zamówienia poprzez wskazanie i dodanie Produktu do elektronicznego koszyka, a także podanie odpowiednich danych i wybór sposobu dostawy oraz sposobu płatności |
Klient | podmiot korzystający ze Sklepu, który zawarł lub zamierza zawrzeć ze Sprzedawcą Umowę Sprzedaży/Umowę Wykonania Produktu Indywidualnego z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość |
Konto | funkcjonalność Sklepu, umożliwiająca Klientowi, po zalogowaniu się w Sklepie za pomocą indywidualnego loginu i hasła, dostęp do zasobów w systemie informatycznym zawierających dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach |
Konsument | Klient będący osobą fizyczną, dokonujący czynności prawnej zakupu Produktu niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową |
Newsletter | informacje cyklicznie przesyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej Klientom, którzy wyrazili na to zgodę, dotyczące Produktów oraz promocji i nowości w Sklepie |
Produkt | rzecz oferowana przez Sprzedawcę do zakupu za pośrednictwem Sklepu |
Produkt Indywidualny | rzecz oferowana przez Sprzedawcę do zakupu, która ma charakter nieprefabrykowany, produkowana jest wg specyfikacji Klienta lub służy zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb |
Sprzedawca | US Group Sp. Z o.o. |
Sklep | sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę i dostępny na stronie internetowej pod adresem www.uniquestuff.pl |
Umowa Sprzedaży | umowa sprzedaży Produktu zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość za pośrednictwem Formularza Zamówienia |
Umowa Wykonania Produktu Indywidualnego | umowa dotycząca wykonania i sprzedaży Produktu Indywidualnego zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość za pośrednictwem Formularza Kontaktowego |
Użytkownik | każdy podmiot korzystający ze strony internetowej, na której znajduje się Sklep |
Zamówienie | prowadzące do zawarcia Umowy Sprzedaży oświadczenie woli Klienta, określające rodzaj i ilość Produktów znajdujących się w asortymencie Sklepu, które Klient chce zakupić, a także określające sposób zapłaty, sposób dostawy Produktu oraz dane Klienta |
§ 2
[usługi świadczone drogą elektroniczną]
- Sprzedawca świadczy rzecz Klientów następujące usługi drogą elektroniczną:
- umożliwienie Klientowi założenia Konta oraz umożliwienie dostępu do tego Konta („Usługa Konta”);
- przesyłanie Newslettera („Usługa Newslettera”);
- umożliwienie Klientom dodania Produktu do elektronicznego koszyka oraz udostępnienie Formularza Zamówienia w celu podania danych, złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy Sprzedaży („Usługa Dotycząca Umów Sprzedaży”).
- Wszystkie usługi świadczone drogą elektroniczną, o których mowa w ust. 1, Sprzedawca świadczy bezpłatnie.
- Usługa Dotycząca Umów Sprzedaży jest świadczona również dla Klientów, którzy nie posiadają Konta w Sklepie.
- Usługa Konta świadczona jest przez czas nieoznaczony. Klient ma jednak możliwość zrezygnowania z niej w każdej chwili, bez podawania przyczyny. Rezygnacja z tej usługi może nastąpić przez przesłanie Sprzedawcy odpowiedniej informacji, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@uniquestuff.pl lub pisemnie na adres: ul.Krochmalniki 7/2, 30-428 Kraków. Po przesłaniu oświadczenia Sprzedawca niezwłocznie usunie Konto Klienta.
- Usługa Newslettera świadczona jest przez czas nieoznaczony. Klient ma jednak możliwość zrezygnowania z niej w każdej chwili, bez podawania przyczyny. Rezygnacja z tej usługi może nastąpić przez przesłanie Sprzedawcy odpowiedniej informacji, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@uniquestuff.pl lub pisemnie na adres: ul.Krochmalniki 7/2, 30-428 Kraków.
- Usługa Dotycząca Umów Sprzedaży jest jednorazowa i ulega zakończeniu z momentem złożenia przez Klienta Zamówienia (kliknięcia przycisku "Zamawiam i płacę") albo opuszczenia przez niego strony z Formularzem Zamówienia bez złożenia Zamówienia. Przed złożeniem Zamówienia (kliknięciem przycisku "Zamawiam i płacę"), Klient ma prawo do zrezygnowania ze złożenia Zamówienia w dowolnym momencie.
- Klient jest zobowiązany do podania w Formularzu Rejestracji oraz Formularzu Zamówienia danych prawidłowych i zgodnych z rzeczywistością.
- Klient ma obowiązek korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z Regulaminem oraz przepisami prawa. Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Klient ma prawo złożenia reklamacji dotyczącej usług świadczonych elektronicznie, o których mowa w niniejszym paragrafie. Reklamacja może zostać złożona w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@uniquestuff.pl lub pisemnie na adres: ul.Krochmalniki 7/2, 30-428 Kraków.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację i udzieli na nią odpowiedzi nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
- W celu prawidłowego korzystania ze Sklepu i wszystkich jego funkcjonalności niezbędne jest spełnienie wymagań technicznych w postaci: posiadania urządzenia z dostępem do Internetu, posiadanie konta poczty elektronicznej, a także zainstalowanie na urządzeniu przeglądarki internetowej Internet Explorer w wersji 10 lub wyższej, Microsoft Edge w wersji 40 lub wyższej, Google Chrome w wersji 58 lub wyższej, Mozilla Firefox w wersji 50 lub wyższej, Opera w wersji 44 lub wyższej albo Safari w wersji 9 lub wyższej. W używanej przez Klienta przeglądarce internetowej powinna być włączona obsługa plików cookies.
§ 3
[Usługa Konta]
- Założenie Konta wymaga:
- wypełnienia Formularza Rejestracji dostępnego w Sklepie przez podanie wymaganych w nim danych tj. imienia i nazwiska, adresu e-mail, nr telefonu, danych adresowych oraz hasła, którego Klient będzie używał do logowania się na Konto. W przypadku firmy dodatkowo: NIP oraz nazwa firmy.
- zaakceptowania postanowień niniejszego Regulaminu, a także wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych; oświadczenie o akceptacji Regulaminu oraz wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych składa się drogą elektroniczną poprzez zaznaczenie odpowiednich opcji pod Formularzem Rejestracji;
- kliknięcie przycisku „Zarejestruj się”.
- Potwierdzenie założenia Konta Klient otrzymuje w wiadomości e-mail przesłanej na adres podany w Formularzu Rejestracji.
- Po założeniu Konta Klient uzyskuje do niego dostęp. Dostęp do Konta jest możliwy po zalogowaniu się przez Klienta w Sklepie.
- Logowanie na Konto następuje przez wypełnienie odpowiedniego formularza dostępnego w Sklepie i podanie wymaganych w nim danych tj. adresu e-mail i hasła Klienta oraz kliknięcie przycisku „Zaloguj się”.
§ 4
[Usługa Newslettera]
- Klient wyraża zgodę na przesyłanie mu przez Sprzedawcę Newslettera, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, tj. na adres e-mail, na zasadach określonych w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Newsletter może zawierać informację handlową.
- Klient, który wyraził zgodę na otrzymywanie Newslettera, zostaje zapisany do Newslettera z chwilą założenia Konta.
§ 5
[Umowa Sprzedaży]
- Za pośrednictwem funkcjonalności dostępnych w Sklepie, Klient ma możliwość zawierania Umów Sprzedaży dotyczących Produktów dostępnych w Sklepie w momencie składania Zamówienia. Specyfikacja Produktów i ich opisy są dostępne na stronie internetowej Sklepu.
- Zawarcie Umowy Sprzedaży wymaga wykonania kolejno czynności, o których mowa poniżej.
- Klient może dodać wybrany przez siebie Produkt, który chce zakupić do elektronicznego koszyka przez kliknięcie odpowiedniego przycisku.
- Następnie, po kliknięciu przycisku „Przejdź do koszyka” może sprawdzić zawartość elektronicznego koszyka.
- Po kliknięciu przycisku „Zamawiam”, Klient może przejść do Formularza Zamówienia.
- Po przejściu do Formularza Zamówienia (lub na wcześniejszym etapie), Klient może zalogować się, jeżeli posiada Konto.
- Po przejściu do Formularza Zamówienia Klient powinien:
- wypełnić jego aktywne pola przez podanie takich danych jak: imię i nazwisko albo nazwa firmy, NIP, adres e-mail, adres, telefon;
- wybrać sposób dostawy spośród dostępnych opcji;
- wybrać sposób płatności spośród dostępnych opcji;
- zaakceptować postanowienia niniejszego Regulaminu przez zaznaczenie odpowiedniej opcji;
- wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez zaznaczenie odpowiedniej opcji.
- Po wykonaniu czynności, o których mowa wyżej, Klient może kliknąć przycisk "Zamawiam i płacę", co jest równoznaczne ze złożeniem Zamówienia i zawarciem Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
- Sprzedawca, niezwłocznie po złożeniu Zamówienia przez Klienta, potwierdza jego otrzymanie i przyjęcie do realizacji poprzez przesłanie Klientowi stosownej wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej Klienta podany w Formularzu Zamówienia lub Formularzu Rejestracji. Potwierdzenie to zawiera w szczególności oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Umowa Sprzedaży obowiązuje do czasu jej wykonania.
- Fakt zawarcia Umowy Sprzedaży jest utrwalany i zabezpieczany w systemie informatycznym Sklepu.
§ 6
[Cena]
- Cena Produktu jest widoczna w Sklepie przy danym Produkcie.
- Cena podana jest w złotych polskich i zawiera podatki.
- Cena nie zawiera kosztów dostawy Produktu.
- Dane dotyczące łącznej Ceny wraz z kosztami dostawy zamawianego Produktu są przekazywane Klientowi w Sklepie podczas składania Zamówienia.
§ 7
[sposób i terminy płatności]
- Sprzedawca umożliwia Klientowi dokonanie zapłaty za zamówiony Produkt za pomocą:
- bankowości internetowej za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl – przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą.
- Przelewu krajowego na konto bankowe US Group sp. Z o.o.:
mBank 70 1140 2004 0000 3002 7995 6720
- Klient jest zobowiązany dokonać płatności w terminie do 3 dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Obsługa płatności jest realizowana przez PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-327 Poznań, przy ul.Kanclerska15, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu- Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, posiadającą numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-236-98-87, REGON 301345068. Płatność jest realizowana w sposób wskazany przez Klienta. Szczegóły i regulamin płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy24 dostępne są na stronie internetowej przelewy24.pl. W przypadku wyboru przez Klienta tego sposobu płatności, Klient zostanie przekierowany poza stronę internetową Sklepu w celu dokonania płatności.
§ 8
[sposoby dostawy Produktu]
- Sprzedawca umożliwia Klientowi wybór następujących sposobów dostawy:
- Firma kurierska DHL
- Odbiór osobisty pod adresem ul. Józefa i Floriana Sawiczewskich 21A, 30-698 Kraków
- Termin dostawy Produktu wynosi od 1 do 3 dni roboczych i zależy od dostępności wybranego Produktu w magazynie. Informacja o dostępności wybranego Produktu w magazynie jest dostępna na stronie konkretnego Produktu. W przypadku gdy produkt jest dostępny na zamówienie, czas dostarczenia jest dłuższy i jest on podany na stronie konkretnego produktu. Początek biegu terminu dostawy liczony jest od dnia uznania należnej kwoty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
- Do dostarczanych Produktów dołączana jest faktura lub paragon.
§ 9
[Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży]
- Konsument, który zawarł Umowę Sprzedaży może od niej odstąpić bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.
- Do zachowania terminu, o którym mowa wyżej, wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem na adres Krochmalniki 7/2, 30-428 Kraków lub na adres poczty elektronicznej biuro@uniquestuff.pl
- Oświadczenie należy złożyć na formularzu, którego wzór znajduje się w zakładce „Zwroty i reklamacje”.
- Bieg terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się od objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż dostawca Produktu. W przypadku Umowy Sprzedaży, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, bieg terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu.
- W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od Umowy Sprzedaży, umowę tę uważa się za niezawartą.
- Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu.
- Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
- Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
§ 10
[Produkty Indywidualne]
- Oprócz Produktów dostępnych w asortymencie Sklepu w momencie składania Zamówienia, Klient może zamówić u Sprzedawcy Produkt Indywidualny.
- Produkt Indywidualny może być:
- rzeczą rodzajowo (gatunkowo) odrębną od Produktów dostępnych w asortymencie Sklepu, wykonaną na indywidualne zamówienie Klienta, wg jego pomysłu, specyfikacji lub wskazówek;
- rzeczą należącą do rodzaju (gatunku) Produktów dostępnych w asortymencie Sklepu, lecz wykonaną na indywidualne zamówienie Klienta, wg jego pomysłu, specyfikacji lub wskazówek.
- Do zamówień Produktu Indywidualnego nie stosuje się postanowień § 5 Regulaminu. Zamówienie Produktu Indywidualnego może nastąpić w sposób opisany poniżej.
- Klient może za pośrednictwem Formularza Kontaktowego złożyć zapytanie dotyczące Produktu Indywidualnego; w Formularzu Kontaktowym Klient powinien podać dane takie jak imię i nazwisko, adres e-mail oraz wskazać opis Produktu Indywidualnego, który go interesuje; zapytanie może zostać przesłane również bezpośrednio na adres e-mail Sprzedawcy biuro@uniquestuff.pl
- Sprzedawca może odpowiedzieć na zapytanie Klienta dotyczące Produktu Indywidualnego, przesyłając mu odpowiedź na jego adres e-mail; jeżeli będzie to konieczne, Sprzedawca w odpowiedzi poprosi o przesłanie dodatkowych informacji.
- Jeżeli uzyskanie dodatkowych informacji nie jest konieczne, Sprzedawca w odpowiedzi przedstawi cenę Produktu Indywidualnego, planowany termin jego wykonania i warunki oraz termin płatności.
- Odpowiedź Sprzedawcy zawierającą cenę Produktu Indywidualnego, planowany termin jego wykonania i warunki oraz termin płatności, traktuje się jako ofertę zawarcia Umowy Wykonania Produktu Indywidualnego. Sprzedawca jest związany złożoną ofertą przez okres 3 dni (termin przyjęcia oferty).
- Zawarcie Umowy Wykonania Produktu Indywidualnego w każdym przypadku wymaga wyraźnego przyjęcia oferty przez Klienta w terminie, o którym mowa wyżej. O przyjęciu oferty Klient powinien powiadomić Sprzedawcę przez przesłanie odpowiedniej wiadomości e-mail na adres biuro@uniquestuff.pl
- Płatność za Produkt Indywidualny powinna nastąpić w sposób wskazany w ofercie zawarcia Umowy Wykonania Produktu Indywidualnego.
- Dostawa Produktu Indywidualnego nastąpi w terminie ustalonym przez Strony.
- Sprzedawca powiadomi Klienta o wysokości kosztów dostawy. Klient ma obowiązek pokryć koszty dostawy Produktu Indywidualnego.
- Wykonanie Produktu Indywidualnego wiąże się z dostarczeniem Klientowi rzeczy nieprefabrykowanej, wyprodukowanej według specyfikacji Klienta lub służącej zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb w rozumieniu art. 38 pkt 3 ustawy o Prawach konsumenta. W związku z tym, Klientowi, nawet jeżeli jest Konsumentem, zgodnie z ww. przepisem, nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Wykonania Produktu Indywidualnego.
§ 11
[Reklamacje]
- Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt/Produkt Indywidualny wolny od wad.
- Podstawa prawna oraz zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta w przypadku, gdy sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) jest określona w przepisach prawa, w tym art. 556-576 Kodeksu cywilnego.
- Klient może złożyć reklamację w formie:
- pisemnej na adres: Krochmalniki 7/2, 30-428 Kraków;
- droga elektroniczną na adres e-mail: biuro@uniquestuff.pl
- Reklamacja musi być złożona na formularzu, którego wzór znajduje się w zakładce „Zwroty i reklamacje”.
- Sprzedawca zaleca Klientowi wskazanie w reklamacji informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, a w szczególności rodzaju wady i daty jej wystąpienia oraz żądania sposobu doprowadzenia Produktu/Produktu Indywidualnego do zgodności z Umową Sprzedaży/Umową Wykonania Produktu Indywidualnego lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, co przyspieszy proces rozpatrywania reklamacji. Powyższe wskazania są jedynie zaleceniami i nie mają wpływu na skuteczność złożenia reklamacji.
- Wykonując uprawnienia z tytułu rękojmi Klient jest zobowiązany dostarczyć wadliwy Produkt/Produkt Indywidualny na koszt Sprzedawcy na adres: ul.Krochmalniki 7/2, 30-428 Kraków. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu/Produktu Indywidualnego lub sposób jego zamontowania, jego dostarczenie przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient jest zobowiązany udostępnić Produkt/Produkt Indywidualny Sprzedawcy, w miejscu, w którym Produkt/Produkt Indywidualny się znajduje.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację i udzieli na nią odpowiedzi nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku braku ustosunkowania się Sprzedawcy do złożonej reklamacji we wskazanym powyżej terminie uważa się, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
§ 12
[Polubowne rozwiązywanie sporów]
- Na stronie internetowej http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma ODR, utworzona na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Platforma ODR stanowi punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców umożliwiający im pozasądowe rozstrzyganie sporów objętych ww. rozporządzeniem.
- W przypadku sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą w przedmiocie złożonej przez Konsumenta reklamacji, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument może w szczególności złożyć wniosek o wszczęcie mediacji lub rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny, lub też skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta.
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są m.in. na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów uokik.gov.pl, a także na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowych.
§ 13
[dane osobowe]
W celu zapewnienia działalności Sklepu Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów. Dane osobowe Klientów są przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych.
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH ("Administrator") US Group Sp. Z o.o., Numer KRS: 0000838790, REGON: 385950631, NIP: 6793198921 ul. Krochmalniki 7/2, 30-428 Kraków
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę znajdują się w zakładce „Polityka prywatności”.
§ 14
[zmiana Regulaminu]
- Sprzedawca jest uprawniony do zmiany niniejszego Regulaminu z powodów takich jak zmiana przepisów prawa, zmiana danych podawanych w formularzach lub zmiana funkcjonalności Sklepu.
- Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie wskazanym przez Sprzedawcę – który każdorazowo nie będzie krótszy niż 7 dni od dnia udostępnienia nowego Regulaminu w Sklepie.
- Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na prawa i obowiązki stron powstałe przed dokonaniem takiej zmiany, w szczególności w przypadku Umów Sprzedaży/Umów Wykonania Produktu Indywidualnego zawartych za pośrednictwem Sklepu, zmiana Regulaminu nie dotyczy zamówień złożonych przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.
- Każdy Klient posiadający Konto zostanie poinformowany o zmianach w Regulaminie. Zmiany Regulaminu wiążą Klienta, jeżeli nie wypowiedział on umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w terminie 7 dni od dnia powiadomienia go o zmianach. Wypowiedzenie może zostać przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@uniquestuff.pl lub pisemnie na adres: ul.Krochmalniki 7/2, 30-428 Kraków. W przypadku wypowiedzenia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie usunie Konto Klienta.
§ 15
[postanowienia końcowe]
- Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu pod adresem uniquestuff.pl oraz w siedzibie Sprzedawcy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeks cywilny, a w przypadku Klientów będących Konsumentami także przepisy ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta.
Get Social