W sklepie internetowym UNIQUE STUFF mogą Państwo wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew tradycyjny
Wpłatę należy dokonać na rachunek bankowy (mBank 70 1140 2004 0000 3002 7995 6720)
Przelew powinien być zrealizowany w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia, po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.
- za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24
Po wybraniu tej metody płatności, klient zostaje automatycznie przekierowany na stronę banku. W tym przypadku wpłata jest od razu zaksięgowana na naszym koncie i możemy natychmiast przejść do realizacji zamówienia.
Po dokonaniu wyboru produktów w sklepie UNIQUE STUFF, należy wybrać metodę płatności oraz rodzaj dostawy. W podsumowaniu zamówienia system wskaże dokładny koszt wysyłki.
W naszym sklepie realizacja dostawy odbywa się za pośrednictwem:
- Firmy kurierskiej DHL
Koszt dostawy uzależniony jest od wagi, gabarytów oraz ilości paczek.
Cena takiej wysyłki wynosi od 14 zł. W przypadku przesyłek o większych gabarytach możliwy jest transport na euro palecie o wym. 120x80cm, h:190cm. Cena takiej dostawy to 130 zł.
Czas dostawy liczony od dnia nadania paczki to 1-3 dni roboczych.
- Bezpłatny odbiór osobisty pod adresem: ul. Józefa i Floriana Sawiczewskich 21A, 30-698 Kraków
W tym przypadku, odbiór jest możliwy dzień po zaksięgowaniu wpłaty. Szczegółowe informacje dotyczące odbioru zamówienia zostaną wysłane na adres e-mail.
Powyższe informacje dotyczą produktów będących na stanie magazynowym.
W przypadku produktów na zamówienie, czas realizacji będzie wydłużony. Szczegółowe informacje dotyczące wysyłki lub odbioru osobistego zamówienia zostaną wysłane na adres e-mail.
Get Social